vi drikker te HELE tiden
nederdelen til vores skoleuniform, bemærk ikke komplet sæt

Mig og mor tager til København i dag kl. 16:00. Vi tager et smut forbi Slagelse, hvor vi spiser aftensmad hos mors morbror - det bliver hyggeligt!(kl. 19 ca.) Og så derefter tager vi videre til hotellet tæt ved Kastrup lufthavn. Så overnatter mig og mor der og spiser morgenmad der. Så når vi overnattet der, tager vi MEGET tidligt om morgenen ud til lufthaven, hvor jeg skal møde med en EF repræsentant og en anden på min alder som jeg skal rejse med. 
Pigeskole, uh! Jeg skal gå på Presentation Secondary School Thurles, som er en ren pigeskole. Det bliver godt nok noget af en oplevelse... Jeg får 4 søskende(Piger) og skal i skole med piger. Jeg har absolut ingen idé omkring, hvordan det bliver. "Det er ikke rigtigt eller forkert - bare anderledes"
Jeg har heldigvis været ude at rejse alene før, da jeg skulle til London og besøge noget familie. Jeg er ikke så bange for at flyve alene, men jeg har dog en frygt: hvad nu hvis min baggage bliver væk? Det er nok også den eneste ting, som ville få mig helt ud i hampen, når jeg skal rejse. I det øjeblik vil jeg nok føle mig, som ham drengen fra alene hjemme, føler i starten: alene. 
Nu er det snart ved at være slut på et mega fedt efterskole år. Har lige pakket et helt efterskole år ned i tasker, kufferter og poser. Et helt fantastisk år. Helt fantastiske mennesker. Men heldigvis er der et par døgn tilbage.